נכתב ע"י: צור ימין
לאחר השקעה לא מועטה בתהליך הפיתוח, העליתם את האפליקציה שלכם לחנות האפליקציות והתחלתם לשווק אותה. כמה הורידו? כמה פתחו אותה לאחר הורדה? ועוד שלל נתונים שימושיים
נתחיל עם צילום מסך ממוספר מהחנות, ולאחריו ניתן הסבר קצר ביחס לסימון המספרי הנמצא ליד כל פרמטר:
- impressions – מעיד על כמות הצפיות שהיו לאפליקציה בחנות.
- Product Page Views – כמות כניסות לעמוד האפליקציה. בניגוד לסעיף הראשון, שמעיד רק על צפיה לא ספציפית, כמו נניח בתהליך חיפוש, כאן מדובר על ממש כניסה לדף האפליקציה.
- App Units – כמות הורדות של משתמשים יחודיים. ישנו עוד נתון אם צוללים בתוך המערכת, ששמו בתרגום חופשי הוא "הורדות", וההבדל המהותי בין שני הפרמטרים, שההבדל בין השניים, שהסעיף המדובר לא סופר הורדות כפולות, נניח כמו החלפת מכשיר, או הסרה והתקנה מחדש, בניגד לפרמטר של הורדות.
- Sessions – כמות כניסות לאפליקציה. כניסה מוגדרת על ידי פתיחת האפליקציה בפרק זמן סביר בין הפתיחה האחרונה. 30 כניסות בתוך דקה, עדיין יספרו כSession אחד.
- Monthly average – כמות משתמשים פעילים בחודש. בצילום מסך זה, אנחנו רואים שבממוצע כל חודש פותחים את האפליקציה 21 משתמשים יחודיים
סטארטפיסת? יזם?
המסלול שלך להצלחה מתחיל ביעוץ מקצועי ואחראי. לחץ לפרטים נוספים
נהנית מהמאמר ? הירשם לקבלת מאמרים נוספים ישירות לתיבות המייל