איך נמנעים מחסימת מספרי וואטספ, וכיצד משחזרים גישה לחשבון שנחסם?

איך נמנעים מחסימת מספרי וואטספ, וכיצד משחזרים גישה לחשבון שנחסם?
שיתוף
facebook
20 ינו 2024

איך נמנעים מחסימת מספרי וואטספ, וכיצד משחזרים גישה לחשבון שנחסם?

במאמר זה נבחן את הסיבות השונות הגורמות לחסימה בשימוש במערכות אוטמציה לשליחת הודעות, כיצד ניתן להימנע מהם, וכיצד ניתן לנסות ולשחזר את הגישה לחשבון.

ראשית, חשוב להבין שהחסימות מבוצעות על ידי מערכות AI, ולכן קשה לדעת בדיוק מה הסיבה המדויקת להחלטה לסגור לכם את החשבון. הוספנו כאן מספר גורמים שמעלים את הסיכוי לחסימה, המוצגים על פי סדר החשיבות. סעיפים 1-3 הם בעלי חשיבות מכרעת. 

  1. מספר חדש – ככל שהמספר חדש יותר, כך הסיכוי שייחסם בשליחת הודעות תפוצתיות גדול יותר. ודאו כי המספר לפחות בן שבוע, ונשלחו ממנו ואליו הודעות מלפחות עשרה מספרים ותיקים ששמרו אותו באנשי הקשר שלהם והפוך.

  2. פעילות מתונה: המנע משליחת הודעות ספאם או משיחות בלתי רצויות, ושמור על פעילות מתונה ומקצועית באפליקציה.

  3. דיווחים ידניים ממשתמשים – משתמשים יכולים לדווח על משתמשים אחרים מטעמים שונים, כמו שיחות בלתי רצויות או הודעות ספאם, ברגע שיחס הדיווחים כלפי המספר הופך שלילי, הסיכוי לחסימה גדל מעריכית.

  4. IP – כתובת האינטרנט של המשתמש. חסימת IP עלולה לקרות אם המערכת מזהה פעילות חשודה מכתובת IP מסוימת, השתדלו להחליף IP במידה ומספר וואטספ נחסם בעת ששלח מIP מסוים.

  5. IMEI – מספר זיהוי ייחודי לכל מכשיר. ברגע שחשבון וואטספ נחסם, המזהה הייחודי של המכשיר עליו היה מותקןמסומן. מסובך ומורכב מאוד להחליף מספר IMEI, וגם אם תפעילו מספרים נוספים על אותו מכשיר, הם כבר יהיו "מסומנים" במידת מה ויעלה הסיכוי שלהם להיחסם בעתיד. 


כיצד להתמודד עם חסימות? 

לצורך שחזור הגישה לחשבון, מומלץ לנסות ולנטרל את כל המרכיבים הגורמים לחסימה:

  1. שינוי IP: נסו להשתמש בכתובת IP אחרת, כמו להתחבר מרשת Wi-Fi אחרת או להשתמש ב-VPN.
  2. שימוש בכתובת דוא"ל אחרת: שלח בקשה לשחזור הגישה מכתובת דוא"ל שונה מזו ששימשה אותך בשבוע שלפני החסימה.

יש לשלוח מייל לכתובת הבאה:

[email protected] 

או

נושא:

My WhatsApp account has been blocked 

תוכן:

My WhatsApp account has been banned for no reason. Kindly reactivate my account.

My WhatsApp number is +972…..

זכרו כי כל המידע המוצג כאן מבוסס על ניסיון של ארבע שנים מול מערכת ה-WhatsApp, ויש לקחת בחשבון שתהליכים אלו עשויים להשתנות במהלך הזמן.

חשוב לציין שבמקרים נדירים מספרים ייחסמו לצמיתות. במקרים אלו, וואטסאפ יסביר לך את הסיבה לחסימה הסופית. עם זאת, על פי ניסיוננו, רוב המקרים ניתן לניהול בשימוש נכון בטכניקות והעצות המוצעות במאמר זה.

שירות נוסף בתשלום: שליחת וואטספ בתפוצה רחבה ובאמצעות API

צרו איתנו קשר בכתובת המייל [email protected]
או מלאו את הטופס