כחלק מהראייה העסקית בתהליכי ייעוץ ליזמים ועסקים, אני מתמקד בנראות דיגיטלית נכונה ובחירת אפיקי פרסום המותאמים לאופי וסגנון העסק. עידן הניו-מדיה מציע עבור בעלי עסקים פתרונות שיווק מהירים ופחות ממוקדים בקהל היעד שלהם, כך שבעלי עסקים משקיעים כספים רבים באפיקי פרסום שאינם מפיקים רווחיות. כאן אני נכנס לתמונה, בונה תכנית המתאימה לאופי העסק ולחלוקת התקציב.
שיווק נכון בעולם הניו-מדיה המגוון דורש חשיבה אסטרטגית נכונה אותה ניתן להשוות לעבודתו של אדריכל, הוא מתכנן היטב את המבנה באמצעות שרטוט או הדמיית תלת מימד ורק לאחר מכן מבצע את העבודה על בסיס ההנחיות שתוכננו מראש. כך גם בשיווק – על מנת להגיע לתוצאות טובות, דרושה חשיבה אסטרטגית נכונה, התאמה לקהל היעד, נוכחות מרשימה, תכנון מערך השיווק, ויצירתיות בלתי מתפשרת.
תהליך הייעוץ:
סיוע בבניית אתר אינטרנט ודפים עסקיים ברשתות חברתיות.
גיבוש אסטרטגיה שיווקית ובניית תמהיל שיווקי.
מחקר שוק ובחינת מתחרים.
בחינת קהל היעד.
פגישה ראשונית במטרה להכיר את אופי החברה והשירותים.
בחירה באפיקי פרסום הרלוונטיים לבית העסק.
בחינת אפיקי הפרסום הקיימים.
בניית תקציב פרסום וחלוקתו בצורה יעילה.
ייעוץ שיווקי ניתן בהתאמה אישית עבור הצרכים השונים של בית העסק לצד שמירה על תקציב שהוגדר מראש. אשמח לשתף אתכם בידע הרב שצברתי במהלך עבודתי ולמצוא עבור העסק פתרונות שיווק שיגדילו את רווחיותו.